Pelkkä verkkokauppa ei riitä. Asiakkaat pitää ohjata kauppapaikalle. Useat yrittäjät ovatkin perustaneet facebook-sivut, joilla houkutellaan asiakkaita. Viestitään eri some palveluissa ja mietitään muutakin kaupallista viestintää. Nyky kuluttaja kuitenkin hylkii massaviestintää ja ilmeisesti hamuaa yksilöidympää mainostamista. Jokaiselle on tullut tutuksi Facebookin mainokset (ja välillä ihmetyttää miksi jokin mainos on juuri minulle kohdennettu).
Nosto (www.nosto.com) palvelu pyrkii personoimaan mainonnan. Vuonna 2011 perustettu Nosto kehittää pilvipalveluna tarjottavaa markkinointiautomaation ratkaisua verkkokaupoille. Se on lisäosa moneen listattuun verkkokauppaan ja sen avulla voi luoda personoitua facebook-mainoksia, sähköpostiviestejä, tuotenostoja sekä pop-up:ja (http://www.nosto.com/features/)
Nosto on tällä hetkellä käytössä kansainvälisesti jo yli 1200:ssa verkkokaupassa ja 30 maassa. Aloittelevalle yrittäjälle ja kokeilijalle hintakin on varsin edullinen. Ei kauppaa, ei kuluja. ( http://www.nosto.com/pricing/startup/ ).
Nosto (www.nosto.com) palvelu pyrkii personoimaan mainonnan. Vuonna 2011 perustettu Nosto kehittää pilvipalveluna tarjottavaa markkinointiautomaation ratkaisua verkkokaupoille. Se on lisäosa moneen listattuun verkkokauppaan ja sen avulla voi luoda personoitua facebook-mainoksia, sähköpostiviestejä, tuotenostoja sekä pop-up:ja (http://www.nosto.com/features/)
Nosto on tällä hetkellä käytössä kansainvälisesti jo yli 1200:ssa verkkokaupassa ja 30 maassa. Aloittelevalle yrittäjälle ja kokeilijalle hintakin on varsin edullinen. Ei kauppaa, ei kuluja. ( http://www.nosto.com/pricing/startup/ ).

Kommentit
Lähetä kommentti